Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2007 22:44 - За душата, която изтезаваме
Автор: aneliaprincess Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1073 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.10.2007 12:01


Събуждам се с полъха на времето... крещя на ум, мълча високо, попитам ли душата пак къде е, отговаря ми насам-натам, без посоки... Ще отворя пак някоя от страниците на живота си, за миг поне да се докосна, до миговете, до минутите на детство, които така ме развълнуват. И ще ги запазя някъде дълбоко в мен, където няма нощ, и няма ден, където всичко е безценно, и е само в мен!
...безропотно, безпаметно, с надежда, ще подаря усмивката си във една сълза, на нея, на душата си свенлива, на нея ще подаря света!
...светица и грешница защо е, защото някаква мисъл е отсъдила така, без да пита може ли, се вмъква в нечия хорска съдба! Моята ли? Твоята? На всички, в душите им е ад и рай, в който като ученички, чувствата разхождат се безкрай. Животът е игра на думи, къси, дълги с послеслов, приемеш ли играта без чалъми, способен си да хванеш всяко чувство с истина, без лов. Мечтите за това са, за да носят мисли, облечени и обути в красота, а душата - тяхната надежда, че могат да пробуждат явно всяка красота. Ела към мен и открадни минутка, без времето да разбере, за да споделиш със мен на глътки своя ден... и аз ще те почерпя с поглед, изпълнен и създаден от любов, приемеш ли го ще си толкова щастлив, колкото направиш мен.

Душата ми е вечното дете с усмивка, което топли, сгрява и увлича... приятелите, любовта, живота, всичко най-прекрасно, на което може да прилича. Погледнеш ли я, стигнеш ли до нея, крила ще поднесе и в твоята душа, и двамата ще сте като неделя - тихи и спокойни, с влюбени сърца!  




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aneliaprincess
Категория: Лични дневници
Прочетен: 64407
Постинги: 22
Коментари: 21
Гласове: 411
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031