Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2007 15:03 - За да споделя... с вас
Автор: aneliaprincess Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1222 Коментари: 0 Гласове:
0



Ето, май за първи път ви пиша тип писмо. Радвам се, че харесвате блога ми, направен е наистина спонтанно и исках нещата, които ще напиша в него да се получат невероятно истински. Може би го усещате... Аз самата се запознах с наистина невероятни неща в блог.бг и се радвам, че съм част от него. Много ви се радвам и ви поздравявам (то май звуча като предизборна агитация :), но не се смейте... много). Когато имам време ще напиша нов пост...
Онзи ден случайно (пак с тези мои случаиности) се натъкнах на един нова страничка. И си създадох още един блог. Изглежда интересно, като се има предвид, че се занимавах да го правя близо 2 часа.Хиляди опции бяха, но съм доволна от резултата. Мисля, че се получи интересно съчетание от цветове, смисъл и цялостен вид?! Това е и поводът да ви напиша тези редове - интересно ми е какво ще кажете за него. Още има да го разучавам, но поне видях, че могат да се пишат коментари под публикацията. Тя засега е само една и има снимка. Повече не издавам... Сложила съм и анкетка... но айде да не разказвам - можете да го видите на www.aneliapopova.blogspot.com  и направо там (ако искате) да ми напишете какво мислите. Пращам ви целувки!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aneliaprincess
Категория: Лични дневници
Прочетен: 64486
Постинги: 22
Коментари: 21
Гласове: 411
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930